به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، حجت‌الاسلام عباس سبحانیان عصر دیروز در جمع مدیران رسانه‌های استان یزد اظهار داشت: همه رسانه‌ها در این برهه حساس به مسئولیت خود واقف هستند و رسانه‌های متعهد و همگام با نظام نیز تاکنون در راستای همین مسئولیت‌ها حرکت کرده‌اند.

وی افزود: فضای کشور ما اکنون از نظر سیاسی، فضای بسیار خوبی است و این مهم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مشخص شد. با این وجود باید کل را ببینیم و به وضعیت موجود رضایت نداشته باشیم زیرا اگر وضعیت فعلی را مطلوب و ایده‌آل بدانیم، نقطه سقوط و سراشیبی آغاز می‌شود.

همه مسئولان و رسانه‌ها باید در فعالیت‌های خود اصولگرایی را مدنظر قرار دهند و بر اساس اصول و خط و مشی نظام قدم بردارند.

سبحانیان خاطرنشان کرد: بحث رعایت خط قرمزها، و دفاع از حریم ولایت بسیار حائز اهمیت است و تاکنون نیز توسط رسانه‌های داخلی رعایت شده است.

وی تاکید کرد: همگان باید بدانند که این نظام یک هدایت‌کننده بیشتر ندارد و دیگرانی که در کنار ایشان قرار گرفته‌اند، تنها کمک‌کننده هستند و باید خود را یک نیروی کمکی بدانند.

سبحانیان بیان کرد: ولایتمداری ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مردم دارد و لازم است با تقویت این اعتقادات، مردم را به سمت نظام هدایت کنیم.

وی با تاکید بر تقویت معنویت در زندگی مردم خاطرنشان کرد: مسئله معنویت‌افزایی زیربنای مسائل اعتقادی و ایمانی است.باید تلاش کنیم تا میزان آگاهی جامعه را بالا ببریم و مردم را نسبت به وقایعی که در اطراف آنها رخ می‌دهد، مطلع کنیم.

وی افزود: برخی از مسئولان و رسانه‌ها در برخی امور شعار زده شده‌اند و باید تلاش کنیم خروجی برنامه‌ها این باشد که سطح بینش عمومی جامعه افزایش پیدا کند.

سبحانیان از همراهی و تعامل رسانه‌های استان یزد در برنامه‌های مختلف عنوان کرد: رسانه‌های استان در پوشش اخبار سپاه خوش درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست از خبرنگاران استان یزد تجلیل کرد و اظهار داشت: مجموعه سپاه الغدیر استان یزد همواره آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا